Aerobic eller gym - hvad skal jeg vælge?

Aerobic eller gym - hvad skal jeg vælge?

Hvis du ikke er tilstrækkeligt for os jogging, cykling eller anden form for individuel fysisk rekreation, er det værd at overveje en mere professionel tilgang til at sikre en sund krop.

Aerob træning er fremragende i forhold til at forbedre den samlede fysisk kondition - dynamiske øvelser fremskynde dit hjerte, støtter åndedrætsorganerne og blod. Øvelse i en gruppe under ledelse af træneren har yderligere betydning motiverende. Under timers intens træning kan du brænde op til 300-400 kalorier.
 

Bortset fra den indlysende fordele aerobic, men det har også sine ulemper. De bedste resultater af figuren kan ses i begyndelsen - fra det tidspunkt, din krop vænner sig til indsatsen og langsommere forbrænde fedt. Hertil kommer, at foreningen af motion - som udføres af hele gruppen - til ikke befordrende ofre tilstrækkelig tid til dannelse af enkelte kropsdele. Alle har en anden struktur og bør lægge vægt på individuel træning tilpasset til hinanden for at få de bedste resultater.
 

Og her er den perfekte gym. Nøje udvalgt af træneren sæt øvelser vil fokusere på de interessante dele og udvikle muskler ikke normalt anvendes, og den positive holdning af hele kroppen (f.eks. rygmuskler). Desuden arbejdsbyrden har den yderligere fordel, at vi stadig kan hæve sig gennem tilsætning eller forøgelse af antallet af gentagelser og derved bringe kroppen flere og flere nye mål. Udviklingen af muskelmasse bidrager til at forbedre stofskiftet og derfor brænde fedt hurtigere.

Styrketræning fremmer også hud opstrammende, når kroppen efter oprindeligt at komme af med overskydende kilo begynder at miste elasticitet. Udover - ingen grund til at tilpasse sig til gruppen, og vi kan arrangere en uddannelse på det rigtige tidspunkt for os.
 

Aerobic sikrer hurtig indledende vægttab og generel forbedring i den stand, dog at opnå vedvarende succes og givende skulptur figur, vil det være nødvendigt at supplere uddannelsen ordentligt udvalgt sæt af styrke øvelser.