Hvordan man kan træne uden at forlade hjemmet?

Hvordan man kan træne uden at forlade hjemmet?

Der var en mode for en sund ernæring og sport. Kvinder i kampen for en smuk figur ofte vælger facilitet. Hvordan at øve derhjemme?

I dagens travle verden har vi ikke altid har tid til at deltage i faglig uddannelse. Vi bliver så tvunget til at blive vist på en klasse på et bestemt tidspunkt, som kræver en tur til stedet og vende tilbage med ham. Så nogle gange forlader vi træningen - af træthed, eller blot manglende tid. Men vi kan øve derhjemme!

Hvordan til at gøre det? Vi bruger filmsekvenser øvelser, der kan findes på internettet eller bare slå sig ned en plan for træning på hinanden følgende dage. Vigtigt er sammenhæng - på øvelser derhjemme bør ikke længere være nogen undskyldninger! I sidste ende, det sparer tid og penge.

Hvilke øvelser kan gøres?

1. Start med strækøvelser for alle dele af kroppen. Lad os koncentrere os hårdest på hænder og fødder, hvor der er mange typer af muskler. Således fremstillede at udøve kan reducere risikoen for smertefulde sår.

2. Overvej, om vores mål er at forbedre den generelle tilstand, eller ønsker vi at arbejde på bestemte områder af kroppen - så det er dem, vi skal især fokusere på. Her er et eksempel øvelse:

- Belly: bedste træning til at styrke maven er "Seks Weider." Motion skal vare 25 minutter og skal være fortløbende - alle seks af dem den ene efter den anden og igen.

- Balder: ville være rart forme, os gør de traditionelle sit-ups eller squats på ét ben. Liggende på ryggen med bøjede knæ, hæve hofter op og strækning balde muskler (Hold nede i bare 5 sekunder og motion gentag 15 gange i løbet af 1. runde, og i sidste ende Iværksættelse fra 5 til 10-serien), og derefter drejning på maven og ligger fladt med hænder under hagen, stige strakte ben, forsøger at holde dem oppe i 5 sekunder (lavet fra 5 til 10 sæt, 15 øvelser hver).

- Buste: at busten var fast, skal du styrke dine muskler - os gør push-ups for kvinder, lade hans hænder, som om i bøn, og med al den kraft trykker mod hinanden er ikke (gentag øvelsen 30 gange), os gør de såkaldte "sommerfugle", og udnytte håndvægte til at udøve.

- Velformede ben: os gør squats, saks, saks, lunges, klatre på tæerne og gynger (helst med vægte).

- HANDS: at udøve musklerne i hænderne er bedst at bruge håndvægte, udføre push-ups (mænd og kvinder), og anstrengt at løfte arme (håndfladerne vender opad og fingrene mod halsen) i en serie på 10 gange, som om vi overvandt enorme modstand.