Hvordan skal man behandle med nervøsitet?

Hvordan skal man behandle med nervøsitet?

Drømmer du om fred stoic? I dag denne holdning, men meget værdsat, er det temmelig vanskeligt at opnå. Efter alt, er det værd at prøve, fordi stress ikke bør gider kontrol over vores liv.

Træk vejret - det hjælper virkelig

Vi indånder automatisk, uden helt at fokusere på denne afgørende funktion i livet. Vi er ikke lært at bevidst vejrtrækning, som fylder os god energi og forbedret livskvalitet. I stedet vores vejrtrækning er overfladisk, uregelmæssig og giver os ikke så meget, som de giver dybde, bevidst vejrtrækning. Og i en stressende øjeblik sker også vi holder vejret. Dette er en meget dårlig vane, fordi vi så skal gøre netop det modsatte, nemlig langsomt og intenst injiceret luft i vores lunger. Dermed efter et stykke tid vil vi føle sig roligere, fordi spændingen vil var kumulativ i kroppen. Rytmisk vejrtrækning forbedrer også hjernens funktion og beroliger hjertet.
 

Ræk ud efter urter

En infusion af lavendel eller te med citron balsam, hvis vi har tid til at forberede dem, helt sikkert hjælpe med at reducere nervøs spænding. Et par øjeblikke i en stol med en kop urter og ledsaget af afslappende musik, det er ikke spild af tid, men metoden til deceleration og omarrangere tanker.

Forhindrer, eller gå en tur

Sport er den bedste metode til at udlede følelser. Uanset om du har den mest stressende dag bag os, om den har endnu ikke kommet, slid sport sko og komme ud af huset ventilere lungerne. Lang løb, gåture, cykling - uden omkostninger og planlægning bliver en instant kur mod nervøsitet.

Nerver af stål bygge hver dag

Til stress kan være en smule hærde. Det er naturligvis et spørgsmål om samtidig handling af forskellige faktorer, der spænder fra ernæring og slutter relationer. Først derefter, spiser bedre. Kaffe erstatning for urter og te, drik masser af vand, spise fødevarer rige på magnesium og B-vitaminer, som en positiv indflydelse på hjernen. Undgå at ryge cigaretter, fordi kun midlertidigt reducere stress. Udover løb eller cykling, praktisere yoga. Yoga hjælper til at de-stress, kontrol over dine tanker og kontrollere min vejrtrækning. Det øger også mentale ydeevne og en smertestillende. Pas også passende lang søvn. Prøv at sætte i seng og stå op på samme tidspunkt for at undgå irritation eller hovedpine forårsaget af for kort eller for lang hvile. Slap vil give dig en massage, et varmt bad eller et hjem spa.