Kosttilskud til kvinder - hvilket skal jeg bruge?

Kosttilskud til kvinder - hvilket skal jeg bruge?

De slankende kosttilskud eller forbedring af modstand hører næsten dagligt. Hvilke af dem er faktisk effektiv og hvad afgør det?

Hvad er kosttilskud, og de spiller en rolle?

Præparater af naturlige sammensætning, rig på vitaminer, mineraler, planteekstrakter og andre stoffer, der er designet til at støtte arbejdet i kroppen. Deres vigtigste opgave er at supplere den daglige menu af de komponenter, der forbruger for lidt. De kan understøtte konkret bemyndigelse til at handle slankende osv normalt nåede for første gang, når sådanne foranstaltninger har placeret store forhåbninger i dem - i mellemtiden, hvis kosttilskud rent faktisk kan styrke kroppen og fremskynde afbrænding af fedt, er det kun repræsenterer en ekstra funktion. For at opnå de ønskede resultater er det nødvendigt at ændre de daglige vaner og først derefter - tilskud.


Hvad kosttilskud bruge?

Ved hjælp af denne type foranstaltning skal primært gavne under vægttab, der tager sig selvfølgelig ordentlig kost og fysisk aktivitet. I dette tilfælde fungerer bedst præparater, der indeholder fibre, krom, grøn te-ekstrakt, mælkebøtte, ananas, artiskok, hvide bønner og æble cider eddike. De har også i deres sammensætning L-carnitin linolsyre eller CLA. Disse stoffer regulere fordøjelsessystemet, undertrykke appetitten, har en gavnlig virkning på fordøjelse og metabolisme, støtte processer, der fører til fedttab. Vær forsigtig med kosttilskud indeholdende store mængder af koffein, som kan forårsage tryk pigge og give irritation.

I tilfælde af at fange infektioner ofte en god løsning supplerende kost formuleringer kan være rige på vitaminer, især C B6. Folk intensivt udøver en sport anbefales kosttilskud med et højt indhold af magnesium, jern og L-carnitin, der styrker kroppen under træning. For svage hår og negle vil arbejde tabletter eller kapsler med folinsyre, biotin, selen, zink, jern og vitamin A, C og E. Kosttilskud også værd at anbefale til folk, der hver dag spiser små mængder af grøntsager og frugter, drikke alkohol eller spise fastfood. Kroppen perfekt rense forberedelserne af selen, vitamin A, C og E. Men husk ikke at tage dem med produkter eller naturlægemidler multivitamin, at ikke duplikere dosis af mineraler.