Måder til tynde arme

Måder til tynde arme

Push-ups, motion med håndvægte og måske ... en ændring i kosten? Hvilket vil give os mulighed for effektivt slankende arme og hvorfor du bør kigge efter, er en god metode?

At tage sig af en slank silhuet, kvinder hovedsageligt fokuseret på slankende lår og mave. Forsømmelse ved de øvre dele af kroppen - arme og bryst muskler. Dette kan føre til forskelle i kedeligt udseende figur - slank, atletisk ned kontraster med hængende skuldre. Selv om denne del af kroppen, vi har bare en slank, værd lidt arbejde på den. Uddannet, godt skitserede skulder muskler er meget lokkende udsigt. Men hvad vil give os de bedste resultater?

Forsømte skuldre mest stikkende øjne, når du løfter hænderne op. Derefter huden er dækket film er uskøn fedt hænger ned for at danne en såkaldt "butterfly" eller " pelikaner". Kvinder er langt mindre tilbøjelige motion hans hænder, han fokuserede på arbejdet i maven eller balder. Men husk, at skønhed ligger i det forhold og må ikke tilgive workout overkroppen. Det er ikke sandt, at udøve musklerne i armene triple hoveder gør vil se mandig! En kvindes krop under vægttræning er lidt anderledes. Men hvis du træder ned denne praksis, ser vi, at på dette sted kan lide at ophobe fedt, som nogle gange kan blive til en vanskelig at fjerne cellulite.

Hvilken slags træning du vælge?

Øvelse på gym er en af de mest effektive måder at håndtere hængende skuldre. Vi er der til rådighed for vægtstænger, håndvægte og vægte, som hjælper os gøre det. Uddannelse består af en bænkpres af disse instrumenter, og bedst at gøre dette "på fransk," og så løfte hovedet bagfra. Belastninger holde såkaldte greb hammer. For at udøve siddende, stående eller liggende.

Selvfølgelig behøver vi ikke at gå til gymnastik for at træne skuldre smukt. håndvægte og Vægt, vi har endnu egen at tjene os til hjemmetræning. Den nemmeste træning vil gøre stående op, holder belastning i hænderne omvendt ned igen. Hands bøjede, albuer tæt til kroppen. Ændringen vi hæve (vinklen ved albuen) og exit-enheder. Husk at trække vejret jævnt mens og strække din triceps.

Hvis vi ønsker at udøve uden instrumenter, lad os fokusere på push-ups. Normalt kvinder kan ikke lide at udøve, men du kan stadig udføre deres modificeret version. Pumper vil være lettere, hvis i stedet for at stole vægten på tæerne, knæle og løfte fødderne op, krydser dem (husk at gøre det for dig, ellers øvelsen vil være smertefuld). Lad os øve pumpen, lænet mod væggen og holde tvisten kløft mellem hende og fødder. Denne ændring vil give os mulighed slankende lår og kalve.

Kost sammen med motion

Til vores hud var mere fast og elastisk, og uddannelse bringe hurtigere resultater, lad os ændre kosten. Animalske fedtstoffer, lad os begrænse for vegetabilske fedtstoffer (god kvalitet olier, nødder, frø). Bortset lad dem være her fedtet saltvandsfisk (laks, sild), som indeholder værdifulde fedtsyrer, der har en bemærkelsesværdig effekt på hudens tilstand. Spiser for mange produkter med vitamin C og E, og som indeholder svovl. Tilstrækkeligt hydreret krop. Bedste vil drikke naturligt mineralvand og hvid og grøn te uden sukker.