Stepper - hvorfor i toget?

Stepper - hvorfor i toget?

Oplev fordelene ved højeffektive, men ikke meget populære i Polen enhed cardio - stepper - og lære at bruge det til at modellere benene.

Skriver om øvelsen på stepper, lad os begynde at præcisere, hvad han stepper. Mange mennesker fejlagtigt kræver almindelig trappe trin, som bruges, når nogle gruppe fitness klasser. Stepper er men et af de instrumenter, der er på gym, som hjælper os til at brænde overskydende fedt i læggene, ben og balder og smukt modelleret dem. Selvom motion stepper synes meget let, er du nødt til at give ham, at efter 15 minutters intensiv træning med brug af menneskelige strømme derefter.

Stepper motion er ikke nogen filosofi. Består af skubbe en fod på gulvet ligesom i tilfældet med trappe klatring. Du skal vide dog, at markedet at vælge imellem, har vi i det mindste nogle typer af stepmaskiner. F.eks., Sådan at ud over benene, hænderne arbejder også involveret, og dem, der tillader for eksempel. Twist på hele kroppen. Vi finder også mini-Stepper versioner, som er de eneste to pedaler. Disse versioner af mini kan holde selv i et lille soveværelse, hvor vi ikke har plads til en stationær cykel eller cross trainer.

Hvis du vil øve dig på Stairmaster skal vi overholde de grundlæggende principper for at bruge det. For det første, hver session starter step fra ca.. 10-minutters opvarmning. Vi kan gøre sprællemænd eller tage på en løbetur energisk. Derefter skal vi gå til den korrekte øvelse stepper, huske at holde en lige arbejdsstillinger og dyb vejrtrækning. Efter ca. 15 minutters session af intensiv motion retten bør satse på lettere øvelser i ca. 10 minutter og hele gennemføres grundig strækker muskler.